Rayon Groningen

Gardenista 2022

Gardenista 2022 van woensdag 25 mei tot zondag 29 mei

Het landelijk tuinevenement Gardenista vertrekt na één editie uit Rivierenland. Het evenement van Groei & Bloei dat in 2019 voor het eerst gehouden werd rond kasteel Ophemert heeft een nieuwe locatie gekozen op een landgoed bij Zwolle.Het evenement trok in mei zo’n 15.000 bezoekers en telde 170 standhouders. Het werd door de organisatie als een groot succes beschouwd ondanks wat logistieke problemen. Toch is besloten om Gardenista 2022 niet meer op Ophemert te houden, maar bij Havezate Den Alerdinck in Laag Zuthem (gemeente Raalte, niet ver van Zwolle). Het terrein van Den Alerdinck biedt veel meer mogelijkheden voor Gardenista in 2022, en vooral veel meer mogelijkheden om verder te groeien.Groei & Bloei zal Kasteel Ophemert en de familie Van Dedem altijd dankbaar zijn voor de mooie start die Gardenista bij hen mocht beleven. En ze ziet vol enthousiasme en spanning uit naar de komende editie bij Den Alerdinck.

Vrijwilligers
Wil je meewerken aan dit bijzondere festival van KMTP/Groei & Bloei? Geef je dan op als vrijwilliger! Dit kan via het digitale inschrijfformulier dat je vindt op https://gardenista.nl/helpjemee/. Of stuur een mailtje naar vrijwilligers@gardenista.nl.